‘Ik heb nieuwe inzichten opgedaan’
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
What do participants learn from participating in a research group?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
Het toepassen van de context-concept benadering in de methoden Chemie, Chemie Overal en NOVA
Rianne van Dinther (Student)
Judo op school !
Marijke Slotboom (Begeleider); Maurice Orth (Student)
Het herte der Sotten is daer blijschap is
drs. Bas Jongenelen (Docent)
Eigentijds toetsen en beoordelen
Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Jorik Arts (Lid Lectoraat); Carel Burghout (Lid Lectoraat); Mieke Jaspers (Lid Lectoraat); Wim Lansu (Lid Lectoraat); Monique Maas (Lid Lectoraat); Jos Verhoosel (Lid Lectoraat); Suzanne Kratsborn (Lid Lectoraat)
How teacher education institutions cope with challenges of teaching and learning in the digital age.
Nanda van der Stap; Jeroen Bottema; Maurice Schols; Bas Bakker; Hans van Bergen; Jan-Willem Doornenbal; Joke Voogt; Anna Tomson; Michael Nieweg
Taal en diversiteit
Dr. Anne Kerkhoff (Lector)
Leren van vreemde talen in een veranderende wereld
Kristi Jauregi Ondarra (Lector)