Contexten in Reddende luiers
Astrid Bulte; Marijn Meijer; Jan de Gruijter (Docent)
'Het gaat niet over zwart en wit'
Drs. Kennedy Aquilino Tielman (Docent); Prof. dr. Douwe Beijaard (Lector); Dr. Sanneke Bolhuis (Lector); Perry den Brok
Op de opiniepagina
Bas Jongenelen (Docent)
Wat werkt écht in het onderwijs?
Rita Schildwacht
Context-concept onderwijs ontwerpen in de docentenwerkplaats
Quinta Kools (Associate Lector)
Verandering door praktijkonderzoek: vanzelfsprekend of utopie?
I. Mathijsen (Docent); S. Bolhuis (Lector)
Double knowledge creation: learning experiences from teachers doing their own practitioner research and experiences arising from the program for teacher practitioner research.
dr Sanneke Bolhuis (Lector); dr.ir Quinta Kools (Lector)
Verslag verkenning opbrengsten intervisiegroep Hervion
Quinta Kools (Lector); Marly Gootzen (Docent)
Ervaringen met het doen van onderzoek
dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Onderwijsinnovatie en empowerment van leerlingen
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)