Slimme Onderpresteerders
Tessa Urlings (Student)
Hoe blijf je als lerarenopleider in ontwikkeling?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector)
Providing a good start: What support do beginning teachers receive in their schools?
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Rian Aarts; dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
De kernopgaven bij het opleiden van leraren: kwalificatie, socialisatie en persoonsvorming van leerlingen, studenten en lerarenopleiders
Gerda Geerdink; Jeannette Geldens; Paul Hennissen (Lector); Lidewij van Katwijk; Bob Koster (Lector); Jeroen Onstenk; Ietje Pauw; Anja Ros (Lector); Marco Snoek; Miranda Timmermans (Lector)
Supporting the professional development of teacher educators in a productive way
Fer Boei; Jurriën Dengerink; Janneke Geursen; Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector); Mieke Lunenberg; Martijn Willemse
ons of life's most precious gifts
Msc Marieke van Asten (Lid Lectoraat)
Profielwerkstuk, makkelijk scoren?
René Alink (Student)
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Véronique van de Reijt; Quinta Kools (Lector)
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)