Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Quinta Kools (Lector); Véronique van de Reijt
Inzicht in professionalisering
Quinta Kools (Lector); Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); Marly Gootzen (Lid Lectoraat); Ilona Mathijsen (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); Kennedy Tielman (Lid Lectoraat); Veronique van de Reijt (Lid Lectoraat)
Werkenderwijs professionaliseren. Inzichten uit het lectoraat ‘professionaliteit van de beroepsgroep leraren en lerarenopleiders
Quinta Kools (Lector)
Bètadidactiek
dr. Rutger van de Sande (Lector)
Andere perspectieven
dr. Bob Koster (Lector)
Leraren met karakter
dr. Wouter Sanderse (Lector)
Taalkunde in de brugklas: (g)een utopie?
MEd Jimmy van Rijt (Docent)
Data-teams as a means of school development
dr. Anne Kerkhoff (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Ervaringen met een inductietraject voor beginnende lerarenopleiders
Quinta Kools (Lector); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Ongemerkt professionaliseren: je leert meer dan je denkt!
dr.ir. Quinta Kools (Lector)