“Ik kan toch niks, dat ligt aan mijn autisme.”* Hoe wordt het inzetten van een nieuw klasuur dat zich richt op psycho-educatie en talentwerking met focus op zelfbeeld en zelfkennis voor leerlingen met ASS ervaren?
Sanne Van Noppen (Student)
Zelfregulatie bij leerlingen met (kenmerken van) autisme
Daniëlle Scharloo (Student)
Hoogbegaafde leerlingen beter omkaderen
Koen Verbinnen (Student)
Hoe besmettelijk zijn effectieve leerstrategieën?
Jeroen Van Hijfte (Student)
Oplossingsgericht coachen bij handelingsverlegenheid
Els van Strijp (Student)
Een waarderend onderzoek met als doel de zelfsturing van de leerlingen te verhogen.
Stijn Desmet (Student)
Juf, samen is het nóg leuker!
Kirsten van Oosterhout (Student)
Zorgen voor elkaar!
Liesbeth Mensch (Student)
Hoe komen we met het schoolteam tot minder spijbelgedrag bij de leerlingen van de derde graad handel op onze campus?
Berenice Boyen (Student)
Onderwijs in Balans
Joëlle Wijsman (Student)