De plusklas versterken door samen te werken
Lianda Lips (Student); Marjo van Hulten (Begeleider); Marianne den Otter (Begeleider)
It takes two to tango
Aartje Bouman (Begeleider); Jiska de Jong (Student)
Rapportgesprekken
Ester van Beurden (Student); Jacqueline van Swet (Begeleider)
PBS in het cluster 4 onderwijs
Celine van Bergen (Student); Karin Diemel (Begeleider)
Taaltraining 'semantisch-pragmatische vaardigheden' bij ZML-Kinderen met ASS
Mariska Hübner (Student); Jan Schrurs (Begeleider)
Drama geen kunst aan
Ellen van Meurs (Begeleider); Lucy van der Waerden (Student)
Hersenen laten kraken
Chantal Janssen (Student); Ine van de Marck (Begeleider)
Juf, bedankt voor je complimentje
Swaantje Bekker (Begeleider); Dyon Damen (Student)
Yes! Ik heb mijn werk af
Swaantje de Bekker (Begeleider); Wendy Moers (Student)
Wat is ADHD en welke effectieve behandelmethode is passend voor ons onderwijs
Aartje Bouman (Begeleider); Gaby Hoogenboom (Student)