De Vlinderberg als VVE-locatie: een goed idee?!
Mariëlle van Ham (Student); Ingrid Merkelbach (Begeleider)
De psychosociale begeleiding van kinderen en opvoeders na een eenmalige schokkende gebeurtenis: wordt het TOB-ben?
Carla van de Camp (Begeleider); Marjolein Cornelissen (Begeleider); Nienke Bekker (Student)
Ouders en trainers, twee handen op een buik: gericht op ouderbetrokkenheid van de preventieve social vaardigheidstraining
Melissa Silooy (Student); Judith Reincke (Begeleider); Marina van de Pas (Begeleider)
Informatieaanbod over visuele ondersteuning binnen de Vroegbehandeling van Viataal in Sint-Michielsgestel
Michiel de Koster (Begeleider); Melanie van Affelen van Saemsfoort (Student)
Weten is meten: kwalitatief onderzoek naar het gebruik van de competentieanalyse
S. Versluis (Begeleider); Lieke Claassen (Student)
'Solo': problematiek va. alleenstaande ouders van een kind met kanker
Willemijn van Genugten (Student); Annemiek Hoppenbrouwers (Begeleider); Mieke Spaink (Begeleider)
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis
Een verstandelijke beperking en autisme .... wat te doen met vrije tijd?
Kim de Nijs (Student); Ingrid Merkelbach (Begeleider)
De voorleesvogel
Joyce Maar (Student); Martine Tiessen (Begeleider)
Bevorderen van de sociaal-emotionele ontwikkeling van kinderen met een ontwikkelingsachterstand op groep Geel van De Elzengaard
Marjolein van Rijsingen (Student); Deyda Buurman-Kutsal (Begeleider); Marieke van Tilborg (Begeleider)