De regulatieve cyclus: Een nuttig hulpmiddel of sta ik in de weg. Toepassing van de regulatieve cyclus op dossiers in de hulpverlening
Leon Bogers (Begeleider); Jill Stroucken (Student)
Profileringsproject Leesonderwijs De Speelman
Lotte Verpalen (Begeleider); Gabi de Ronde (Begeleider); Marina van der Pas (Begeleider); Matia van de Wiel (Student)
"Echtscheiding? ... ook voor de kinderen!": wat kan Thebe JGZ bieden aan pedagogische ondersteuning voor ouders in echtscheidingssituaties?
Anke van Dal (Student); Frans de Bruijn (Begeleider)
Maatschappelijke stage Het betere werk
Michel Waterval (Begeleider); Hosai Loudin (Student)
Effectmeting van een socialle vaardigheidstraining. Preventie van angst en depressie
Yvonne Franken (Begeleider); Veerle Meijers (Student)
Oirschot, op weg naar een effectief en efficiënt Centrum voor jeugd en Gezin!: aanbevelingen, ervaringen en verwachtingen van professionals, opvoeders en jongeren
karoline van Emden (Student); W. Timmermans (Begeleider); S. Versluis (Begeleider)
Ontwikkelingsmaterialen van Medisch Kleuterdagverblijf Boekela
K. Verkooyen (Begeleider); Janneke Gerlings (Student); J. Hermans (Begeleider)
Profilerings project
Macha Runderkamp (Begeleider); Wesley Hekhuizen (Student); Herwin Robberts (Begeleider); Nathalie Wellens (Begeleider)
Zelfstandig werken naar professionaliteit: gericht op de professionele ontwikkeling van sociale vaardigheidstrainers en de instrumenten geboden door het OHAB ter ondersteuning van de professionele ontwikkeling
Maaike de Koning (Begeleider); Marina van de Pas (Begeleider); Elske van der Meulen (Student)
Een nieuwe methodiek, en dan?: onderzoek naar de implementatie van het competentiemodel op Hulselstraat 18
Ghita Aarts (Student); Tika Rozendaal-Krijthe (Begeleider)