In'richtinggevend: pedagogische inrichting van de binnenspeelruimte in de dagopvang
Marieke van den Hurk (Begeleider); karlijn van de Wier (Student); Diana Wams (Begeleider)
"Informatiemap voor nieuwe cliënten"
Sanne Wetten (Student); Christa Nieuwboer (Begeleider)
De doorgaande lijn van 0-6: de ideale combinatie of een gdwongen huwelijk? Een onderzoek naar de doorgaande lijn 0-6 in het kader van de doorgaande lijn bij Kindcentrum de Troubadour te Rosmalen
Sanne Vis (Student); Tini Mulders (Begeleider); Carla de Bont (Begeleider)
McDD. En nu?!
Renee Huibregtse (Student)
Ouderparticipatie bij gedwongen behandeling, noodzaak of bijzaak?
Sabrina van Bakel (Begeleider); Annelies Witzel (Begeleider); Renée Bruens (Student)
Handen uit de mouwen
Elke Bexkens (Student); Ingrid Merkelbach (Begeleider)
Allochtonenprobleem ja of nee?
Luc Célis (Begeleider); René van Oosterhout (Begeleider); Anouk Morée (Student)
Een goede start is meer dan smart.
Jerina Schaeffer (Student); John Bouten (Begeleider)
Autism Pro een pro voor kinderen met autisme
Monique van Hooren (Begeleider); Floortje van den Boomen (Student)
NSWAC Kinderhuis 't Kroeven, Roosendaaal
Tika Rozendaal-Krijthe (Begeleider); Anke van Treijen-van Hooijdonk (Student)