Illusie of uitdaging?: regulier onderwijs aan kinderen met het Williams Beuren syndroom, ondersteuningsbehoeften en succesfactoren
Carla de Bont (Begeleider); Josje Evers (Begeleider); S.J. Wolf (Student)
Een poging om met behulp van aangepast en boeiend ontwikkelingsmateriaal de zelfstandigheid van cognitief zeer laag functionerende leerlingen te bevorderen.
Yvonne Franken (Begeleider); Marielle Bouten (Student)
Een verhuizing: sucessen en knelpunten
Judith Reincke (Begeleider); Vivian Verheijen (Student)
De Vlinderberg als VVE-locatie: een goed idee?!
Mariëlle van Ham (Student); Ingrid Merkelbach (Begeleider)
De psychosociale begeleiding van kinderen en opvoeders na een eenmalige schokkende gebeurtenis: wordt het TOB-ben?
Carla van de Camp (Begeleider); Marjolein Cornelissen (Begeleider); Nienke Bekker (Student)
Verticale groepsindeling binnen de dagbehandeling van herlaarhof
Marike van den Hurk (Begeleider); Eva Gruntjes (Student)
Tieneragressie gereguleerd: een aanpak voor agresiie bij jongeren op het voortgezet onderwijs
Ank Heemskerk (Begeleider); Emina Nakicevic (Student)
Integreren binnen de reguliere buitenschoolse opvang: een kwalitatief onderzoek naar de extra intakevragenlijst die wordt afgenomen bij de aanmelding van kinderen uit het speciaal basisonderwijs
M.P.J. van den Oetelaar (Student); W.L.J.H. Brinkmann (Begeleider); A. Tuski (Begeleider)
Zelfstandig worden doe je zo!
Michel Waterval (Begeleider); Mirthe Kleijnen (Student)
Coaches4Juniors: een coach als vriend? Een onderzoek naar de kwaliteit van de relatie tussen coaches en jongeren
Ingrid van Dijk (Begeleider); Maaike de Koning (Begeleider); Anouk de Jonge (Student)