De EuroAdad als verlengde intake
Maud Beumer (Student); Esther Swart (Begeleider)
De opvoeding van Somalische jongens en meisjes: een kwalitatief onderzoek naar de seksespecifieke opvoeding in Somalische vluchtelingengezinnen
Frans Jehoel (Begeleider); Eelke Vincentie (Student)
Bewegen met kinderen met een verstandelijke beperking: de bewegingspedagogiek van Veronica Sherborne
Astrid Neve (Begeleider); Marieke van der Aa (Student); Luc Celis (Begeleider)
In strijd met je gevoel..... Werken met kinderen met een hechtingsstoornis.
Annika Franssen (Student); Ton Haren (Begeleider)
Laat mij zien wat je voelt, dan probeer ik jou te begrijpen!: hoe wordt de emotionele ontwikkeling bij kinderen van 0 tot 7 jaar met een pervasieve ontwikkelingsstoornis bevorderd d.m.v. een training?
Monique Szyska (Student); V. Vaillant (Begeleider)
Ik rouw om jou ... : inzicht in rouw bij jongeren en het ontstaan van een steungroep rondom rouwverwerking binnen het reguliere voortgezet onderwijs
Dorien Huisman (Begeleider); Anisa Verlinde (Student)
Pas op! Prikkelbaar!
Jacques de Laat (Begeleider); Anke De Waal (Student); Vera Schmidt (Student)
Oudercontacten op De Zwengel: wat leerkrachten van De Zwengel kunnen doen om het conctact met de ouders van de leerlingen te verbeteren
Nancy Verreijen (Begeleider); Ellen Latiers (Student)
Gevoelsmaatig voelen wat je voelt: omgaan met emoties voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar, met een Autisme Spectrum Stoornis dl 1) De Literatuurstudie
Sandra Dekkers (Student); Marloes de Rijk (Begeleider); Dorien Huisman (Begeleider)
Wijs naar MEE
Kerlie Haagoort (Student); Michiel de Koster (Begeleider); Wilfried Vanneste (Begeleider)