Behandelen: beter vooraf schoonpoetsen dan achteraf puinruimen - optimalisering van behandeling binnen de residentiële behandelgroep Prinsessenpad
Hans de Mits (Begeleider); Lonneke Simonse (Student); Anouschka Heitlager (Begeleider)
Ervaar het maar.
Anne Pauptit (Student); André Jacobs (Begeleider)
Kijk wat ik kan! : sociale vaardigheidstraining voor kleuters
Esther Swart (Begeleider); Jose Lenders (Student)
Waarom ben ik hier?: op welke manier kunnen de mentoren van groep Pikkio de doelen uit het individueel werkplan van het kind omzetten naar competentiegerichte leerdoelen die beter aansluiten bij het niveau van het kind en hoe blijft dit inzichtelijk en at
Monique van Cleef (Student); Sylvie van Straten (Begeleider); Andrea Schrauwen (Begeleider)
Communicatie binnen een dagbehandelcentrum
Vivian Beerens (Student); Ingrid Merkelbach (Begeleider)
"Druk Makers": een onderzoek naar de invloed van het verwachtingspatroon van de maatschappij en ouders op het kind
F. van de Schans (Begeleider); marielle Kooman (Student)
Stoomen
Martijn Roomans (Student); Michel Waterval (Begeleider)
Pedagogische begeleiding: een niet te missen kans + handboek Pedagogische begeleiding
John Bouten (Begeleider); Anne Spätgens (Student)
Ruim baan voor baby's
Ton Haren (Begeleider); Linda Borghans (Student)
Kijken vanuit ouders!
Marietje Poulisse (Student); Sandra de Klein (Begeleider)