Help! Een leerling met een sensorische integratiestoornis!?
Diana Curvers (Student); Jeanette Buijk (Begeleider)
Tell me and I forget, teach me and I learn, show me and I understand
Marieke Vliegen (Student); Peter Ladeur (Begeleider)
De mening van ouder en jeugd telt.
Joyce Nijskens (Student); Peter Ladeur (Begeleider)
Opvoeden in samenspraak: scriptie over factoren die verband houden met het ontstaan van verschillen van inzicht tussen ouders en leidster in de uitvoering van het werk van leidster-aan-huis
Femke Roelands (Student); Henk Bosshardt (Begeleider)
Onderzoek naar het effect van het Yop-project op de deelnemende jongeren
Mariëlle Geelen (Begeleider); Eline de Smet (Student)
Hoe zelfredzaam zijn ernstig verstandelijk gehandicapte kinderen? en hoe kan deze zelfredzaamheid vergroot worden.
André Jacobs (Begeleider); Sanne Hamers (Student)
De babypedagoog?: een onderzoek naar de rol van de pedagogisch medewerker op de couveuseafdeling
Linda Ham (Student); Sophie Aarts (Begeleider)
Betrokken ouders .... de helft van het werk: een onderzoek naar het vergroten van de ouderbetrokkenheid bij Spel aan Huis in Breda
Judith Reincke (Begeleider); Liesl Zajkowski (Student); Esther Naalden (Begeleider)
"Fasemodel" 'stap voor stap' een beloningssysteem voor de crisisopvang.
Niki Derkse (Student); Leon Bogers (Begeleider)
Sociale weerbaarheid binnen de RGB methodiek van Ons Heem
Linda Kleinheerenbrink (Student); Peter Ladeur (Begeleider)