"Leer het mij zelf doen ...": motivatie van VMBO leerlingen
Marielle de Visscher (Student); Marion Jacobs (Begeleider); Peter Verberkt (Begeleider)
In de bloei .... streven naar kwaliteit
Adrienne Siteur (Student); J. Reincke (Begeleider)
Professioneel competent: over welke competenties moet je als professioneel begeleider beschikken om Tessa te kunnen begeleiden?
Lonneke van de Wouw (Student); Nicole Authier (Begeleider)
Huiswerk?!?
Loes Geuijen (Student); Leon Bogers (Begeleider)
De tevredenheid van scholen, ouders en leerlingen over de trajectbegeleiding van het ACT
L.J.F. Abeelen (Student); Petra Swennenhuis (Begeleider); C.C.M. van Grinsven (Begeleider)
Tijd voor vrijetijdsbesteding: een onderzoek naar vrijetijdsbesteding van LVB jeugdigen de binnen een behandelgroep verblijven
Marjolein Leemans (Student); Mariëlle Geelen (Begeleider)
Spel naast school - Piramideproject: de implementatie van een spelproject
Thea Secreve (Begeleider); Antoon Louwijck (Begeleider); Matte Schroder (Student)
Observeren en rapporteren op een observatie- en diagnostiekgroep: de implementatie van het competentiemodel
Marina van der Pas (Begeleider); Jose Schuurmans (Student)
'Tum-tum werkt!'
Inge Scheepens (Student); Annemiek Hoppenbrouwers (Begeleider)
Graffiti; Prachtige criminaliteit...?
Monique Langen (Student); Monique Hooren (Begeleider)