Gevoelsmaatig voelen wat je voelt: omgaan met emoties voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar, met een Autisme Spectrum Stoornis dl. 2) Het praktijkonderzoek
Sandra Dekkers (Student); Marloes de Rijk (Begeleider); Dorien Huisman (Begeleider)
Merlijn in balans: een onderzoek naar competentiegerichte hulp aan ouders binnen een residentiële jeugdinstelling
F.J. Bemelmans (Student); I. Merkelbach (Begeleider); T. Barten (Begeleider)
Cyberpesten feit of fictie
Wonneke Brinkman (Begeleider); Penny Krawcxzyk (Student)
De taakgerichtheid van ADHD-leerlingen Hoe kunnen we deze verbeteren?
Courtney De la Croix (Student); Guus Buijk (Begeleider)
Klaar voor de grote...stap?
Ellen Bergs (Student); Guus Buijk (Begeleider)
Kinderen zijn de baas
Kim Creugers (Student); Maud Palmen (Student); Yvonne Franken-Lobo (Begeleider)
Alcoholpreventie en -voorlichting binnen Praktijkcollege Tilburg: op welke manier kan Praktijkcollege Tilburg in deze tijd haar leerlingen stimuleren tot verantwoord alcoholgebruik?
Christa van Buchem (Student); Frank Vriens (Begeleider)
Themaboxen, voor kinderen met spraak-taal en comminicatieproblemen.
Leon Bogers (Begeleider); Lieke Geertman (Student)
'Een pedagogische tik, wat nu?': informatie en richtlijnen voor het werken binnen de preventieve opvoedingsondersteuning
D. de Lange (Begeleider); J. Hermans (Begeleider); E.E.M. van den Boom (Student)
Spel bij special kinderen: de spelontwikkeling van een visueel verstandelijk gehandicapt kind
Sharon Keetels (Student); Petra Kerste (Begeleider); Luc Celis (Begeleider)