Handelingsgerichte diagnostiek Handelingsgerichte diagnostiek binnen H&G onderwijs. Een vergelijking tussen theorie en praktijk
Angela Walters (Student); André Jacobs (Begeleider)
De nieuwe student: een onderzoek naar de leerstijl en het gebruik van leermiddelen van de nieuwe generatie studenten binnen het competentiegerichte onderwijs
Wilma Verberne (Student); Ank Heemskerk (Begeleider)
Wie geeft hen die kans?
Gwenny Bemelmans (Student); André Jacobs (Begeleider)
"Groepsleiding mag ik computeren?"
M. de Vries (Begeleider); R. van de Wiel (Begeleider); Robbert Goijaarts (Student)
Praktijkonderzoek Wijkopvoedpunten
Sarah Lemmerling (Student); Léon Bogers (Begeleider)
Leren selecteren
AJH Timmermans (Student); Michel Waterval (Begeleider)
Hou me vast en laat me los: begeleiding van kinderen met hechtingsproblemen bij Stichting Lava-Team
Sophie Drenth (Begeleider); Nancy Boers (Student)
Stappen in het speelveld autisme en spelbegeleiding
Ellen Scheijen (Student); Martine Tiessen (Begeleider)
AKA, relaxed?!? Een procesevaluatie van de AKA-opleiding
Yvonne Franken-Lobo (Begeleider); Ilona Parren (Student)
De stap tussen vraag en antwoord
Marjolein Stöcker (Student); Jacques Laat (Begeleider)