Teachers’ perceptions of a lesson study intervention as professional development in physical education
Menno Slingerland; Lars Borghouts; Sara Laurijssens; Bregje van Dijk-van Eijck; Teun Remmers; Gwen Weeldenburg
Studying requirements from multiple actors on vitality data platform through the lens of socio-technical systems
Kenji Wada; Loes van Renswouw; Günter Wallner; Pierre Lévy; Steven Vos
Lerend en onderzoekend samenwerken in Professionele Werkplaatsen
Jeroen Bovens (Onderzoeker); Petra Swennenhuis (Onderzoeker); Kevin Theunissen (Onderzoeker); Daniëlle Quadakkers (Onderzoeker); Patricia Volbeda; Miranda Snoeren (Lector)
Verbetering van motorische ontwikkeling door wereldoriëntatie
Igor de Jong; Dave van Kann
Kwaliteit van beoordelen binnen LO in Vlaanderen
Lieve van Mechelen; Lars Borghouts
Raya
Daphne Menheere; Alynne de Haan; Steven Vos; Carine Lallemand
The hubs
Ida Damen; Steven Vos; Carine Lallemand
Tunneling a crosstown highway
Nicole E.H. Stappers; Jasper Schipperijn; Stef P.J. Kremers; Marleen P.M. Bekker; Maria W.J. Jansen; Nanne K. de Vries; Dave H.H. Van Kann (Docent)
Longitudinal perspectives on children’s physical activity patterns
Anoek Adank; Dave van Kann; Teun Remmers; Stef Kremers; Steven Vos
Gezond Kindcentrum in Beweging (methodiek)
Dave Van Kann; Evelien Backx; Anoek Adank; Tess de Kok; Steven Vos (Lector)