"We hebben afgesproken dat ....": Hoe verantwoorden zorgprofessionals hun handelen in rapportages?
K.Y. Sliedrecht; Els van der Pool
HAN- Lean Yellow Belt trainingen
Arian Hofland (Docent); Mitchell van Roij (Docent); Nathalie Rademaker (Docent)
Stand van Webcare: is corona een versneller voor ontwikkelingen in digitaal klantcontact?
Daphne Hachmang
Creating public value in the care at home sector: a mixed-method study about expectations of primary stakeholders using a social exchange perspective
S. Kraus-Hoogeveen; P. Peters; Els van der Pool; B. van der Heijden
Gemeenten & Social Media : zo sluit je aan bij de contentvoorkeuren van je inwoners
R. Os; Debra Trampe; D. Hachmang
Internal communication education in universities of applied sciences in the Netherlands
Bram Hendrawan; Marjon Elshof; Lisanne Verkuil
Internationalization Agendas in Higher Education. A Dutch – Russian Perspective
Florentin Popescu; D. Shtykhno; R. Iskandaryan; Marjon Elshof
Hoe zorgverleners communicatie over verandering ervaren
Matthijs Kolthoff
Maatwerk in contact : vragen om verschillen bij complexe opgaven
Els van der Pool; Guido Rijnja