Feasibility of Cognitive Training in Critically Ill Patients: A Pilot Study
Mark van den Boogaard; A. Wassenaar; Paul Rood; D. Boelen; Lisette Schoonhoven; Peter Pickkers
Onderzoek en onderwijs verbinden: op weg naar een echte relatie
Anneke van Vught; Wendy Kemper
Taakherschikking in verpleeghuizen: kansen, belemmeringen en effecten
Anneke van Vught; Marleen Lovink; Miranda Laurant
Functiedifferentiatie mbo-hbo biedt verpleegkundig specialisten een kans om zich te profileren
Anneke van Vught; D. van Peer; Marian Adriaansen
Patient views regarding the impact of hydrotherapy on critically ill ventilated patients: A qualitative exploration study.
Karin Felten-Barentsz; R. van Oorsouw; A.J.C. Haans; Bart Staal; J.G. van der Hoeven; Ria Nijhuis-van der Sanden
Profielen Physician Assistant en Verpleegkundig Specialist in de praktijk. Convergeren of divergeren?
Anneke van Vught; Miranda Laurant
Art therapy and emotion regulation problems: Theory and workbook (C. L. Stennes, Trans.).
Suzanne Haeyen
Gezondheid organiseren
M. Heijblom; D. Holkers-Veltkamp; Marian Adriaansen
Inleiding Boek
Miranda Laurant; H. Vermeulen
Leiderschap in (interprofessionele) teams
Anneke van Vught; Marian Adriaansen