Education for what? Exploring directions for the professionalisation of social workers
Mariël van Pelt; Giel Hutschemaekers; Peter Sleegers; Marion van van Hattum
Grote behoefte aan gezinsondersteuning bij autisme
Brechtje van Gent; Eline van den Heuvel; Jan Pieter Teunisse; Aafke Kapteijns
Woonwensen van mensen met een autismespectrumstoornis
Fleur van Rengs; Jan Pieter Teunisse; Harold Nas; Liza van der Veeken
Naar blikverbreding bij integratie van onderzoek in onderwijs
Monica van Winkel
Intergenerational transmission of occupational status: The role of voluntary association membership as an emerging compensatory strategy of reproduction
Jasper van Houten; M. Gesthuizen; M. Wolbers
Disembodied abilities: Sick role and participation in 'activating' return-to-work practices
Lineke van Hal; A Meershoek; F Nijhuis; K Horstman
A sociological perspective on "the unmotivated client": public accountability and professional work methods in vocational rehabilitation
Lineke van Hal; A Meershoek; F Nijhuis; K Horstman
Slimmer werken in het beroepsonderwijs : Een onderzoek naar kennisintensivering
Ellen Verheijen; M. Rozema; Frans de Vijlder
Narrativiteit in vaktherapie
Laura K. Finck; Sabine M.B. Arissen; Liewe Kraus; Melanie de Moor; Britte Ringersma; Eefje D.H.B. Proost; Carolin K.J. Roloff; Freke A. Terpstra; Loes Welhuis; Henriëtte Bloemenkamp; Sylka Uhlig; Erik Jansen
Ontwikkeling en implementatie van ROM bij patiënten met autisme
Matthijs Bal; Jan Pieter Teunisse; L. Cuppen