The need for adolescents’ agency in salutogenic approaches shaping physical activity in schools
Gwendolijn Boonekamp; Erik Jansen; T O'Sullivan; A.J. Dierx; B Lindström; P Pérez-Wilson; C Álvarez-Dardet Díaz
Measuring Instruments for Empowerment in Social Work: A Scoping Review
Thomas Noordink; Lisbeth Verharen; R. Schalk; M van Eck; T. van Regenmortel
Professionalisering. Waarom is het belangrijk voor sociaal werkers?
M Hoijtink; M Spierts; Mariël van Pelt; R Roose; Lisbeth Verharen
Searching for good practices in collaborative research. A qualitative responsive study about partnerships in teams of researchers with and without intellectual disabilities
S. Sergeant; Anja Zimmermann; Maaike Hermsen; L. Richards; H. Sandvoort; R. Simons
Het opbouwen van betekenisvolle relaties tussen mensen met een (zeer) ernstige verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag en hun begeleiders
Maaike Hermsen; M.A.G. Simons; Hennie van Veen; A. Prudon; R. Koordeman; R. Otten
Factors facilitating or hindering meaningful staff–client interactions in people with intellectual disabilities and challenging behaviour: A systematic mixed studies review using thematic synthesis
M.A.G. Simons; R. Koordeman; A.P.A.M. Willems; Maaike Hermsen; R. Otten
Project zakgeld
Carinda Jansen
Focus Op Inclusie
Laura Peters (Student); Sofie Martens (Student); E. Verheijden (Begeleider)
Afstand en nabijheid : een kwestie van balans
Kim Boerboom (Student); Nena Uijtdewilligen (Student); Eva Onstenk (Begeleider)
Onderzoeksrapport: Op zoek naar passies bij mensen met dementie
Britt Graave (Student); Quinty van Kouwen (Student); Lieke Metz (Student); Carly Stegeman (Student); Alex de Veld (Begeleider)