Do social networks differ? Comparison of the social networks of people with intellectual disabilities, people with autism spectrum disorders and other people living in the community
Petri Embregts; K. Wegman; Jan Pieter Teunisse; Ida van Asselt-Goverts; Lex Hendriks
Intensivering en extensivering van zorg binnen FACT
Bauke Koekkoek; Anouk Perquin; Paul Rooijmans; Ardwi Klein Entink
Meervoudig: samenwerking tussen hulpverleners in gezinnen met meervoudige problemen
Marion van van Hattum; Lineke van Hal
Hoe denken cliënten van de RIBW AVV over zelf rapporteren in hun dossier
Ingrid de Kleijn (Student); Edith de Koning (Student); Diana Krol (Student)
Eenzaam ben je niet alleen : Samen werken aan een nieuwe blik op eenzaamheid en sociaal isolement
M. van Biene; Danielle Damoiseaux; Trudy Dankers; Kim Roozendaal; Meike Heessels; Jolanda Kroes; Arie Ouwerkerk; Margriet Braun
Ark of Inquiry: Responsible Research and Innovation through Computer-Based Inquiry Learning
Margus Pedaste; Leo Siiman; Erik de Vries; Mirjam Burget; Tomi Jaakkola; Emanuele Bardone; Meelis Brikker; Mario Mäeots; Marianne Lind; Koen Veermans
Waarom stoppen jongvolwassenen met het beoefenen van een sport? De invloed van levensgebeurtenissen.
Jasper van Houten
Migrantenvrouwen bij Rijnstad
Selma Özyer (Student); Roelof Harms (Begeleider); Bahar Tastan (Student); Eliza Stepanyan (Student); Sahar Karami (Student)
Ervaringen bij arbeidsre-integratie
Marloes van den Akker (Student); Annerieke Faber (Student); Maud Hendriks (Student); Daphne Martens (Student); Godelieve Kip (Begeleider)
Oog voor toegankelijkheid van hulp- en dienstverlening in Beuningen
Wencke Helmreich (Student); Paulos Haile (Student); Eva Smidt (Student); Ilias Ouali (Student); Gerard Kleinpenning (Begeleider)