Education for what? Exploring directions for the professionalisation of social workers
Mariël van Pelt; Giel Hutschemaekers; Peter Sleegers; Marion van van Hattum
Grote behoefte aan gezinsondersteuning bij autisme
Brechtje van Gent; Eline van den Heuvel; Jan Pieter Teunisse; Aafke Kapteijns
Naar continuïteit en samenhang in de begeleiding tijdens het justitietraject
Lonieke Casteleijn (Lid Lectoraat); Laurens de Croes; Donnalee Heij (Lid Lectoraat); René Butter (Lid Lectoraat); Anneke Menger (Lector); Jaap van Vliet (Lid Lectoraat)
Met apps op eigen benen leren staan : Digitale coaches voor m ensen m et autism e
Jan Pieter Teunisse
Levensloopbegeleiding
Jan Pieter Teunisse
De stem van de praktijk: : Anekdotisch bewijs voor docentenontwerpteams
Erik de Vries; A. Handelzalts; A. Walraven; H. Westbroek
Digital storytelling in de Pabo: : Lou Reed rocks!
Erik de Vries; Annelore Lemmens
De klas op drift : Leren van en in de stad
Erik de Vries; Maarten Hennekes
Vrijheid versus rechtvaardigheid : Sociaal werk een maatschappelijke noodzaak of noodzakelijk kwaad?
Marion van van Hattum; Hans Oostrik
Statusverwerving en de rol van verenigingslidmaatschap als nieuwe compenserende strategie.
Jasper van Houten; M. Gesthuizen; M. Wolbers