Ontdek het beroep : Leren in drie werelden
Monica van Winkel; Yvonne Peterman; Elisabeth Brand
Ark of Inquiry: Responsible Research and Innovation through Computer-Based Inquiry Learning
Margus Pedaste; Leo Siiman; Erik de Vries; Mirjam Burget; Tomi Jaakkola; Emanuele Bardone; Meelis Brikker; Mario Mäeots; Marianne Lind; Koen Veermans
In search of a matching knight’s leap? Academics’ role transitions in their expanded role portfolio with researcher roles at new universities: Building profiles
Monica van Winkel; Roeland van der Rijst; Jan Jurriëns; Jan van Driel
Slimmer werken in het beroepsonderwijs : Een onderzoek naar kennisintensivering
Ellen Verheijen; M. Rozema; Frans de Vijlder
Naar blikverbreding bij integratie van onderzoek in onderwijs
Monica van Winkel
Oog in oog met de leerling : Over pedagogische kwaliteit gesproken
Annelies Dickhout; Fedor de Beer; Erik de Vries
Onderzoek naar veldwerk bij aardrijkskunde in het vmbo
J. van der Schee; Erik de Vries; K. Oost
Understanding lecturers’ development in novel researcher roles in the context of new universities in transition. A longitudinal, qualitative analysis of weekly written narratives
Jan Jurriëns; Roeland van der Rijst; Rob Poell; Monica van Winkel
Lecturers’ Conceptions of the Expansion of their Portfolio of Teacher Roles with Research Roles at New Universities
Monica van Winkel; Roeland van der Rijst; Rob Poell; Jan Jurriëns
De sleutelrol van professionals governance
Frans de Vijlder; P.W.A. Huisman