Enquiry-driven fieldwork as a rich and powerful teaching strategy: : School practices in secondary geography education in the Netherlands
K. Oost; J. van der Schee; Erik de Vries
Teacher learning in collaborative curriculum design
Erik de Vries; J. Voogt; A. Walraven; Ineke Pieters; A. Handelzalts; S. McKenney; H. Westbroek
Wat is goed onderwijs? : Bestuur en regelgeving
Ruud Klarus; Jürg Thölke; Frans de Vijlder
Meervoudige publieke verantwoording in de praktijk
M. Rozema; E. Bart; Frans de Vijlder; A. van Gerven
Themagecentreerde interactie : Referentiekade en sturingsinstrument voor de hbo-docent
Monica van Winkel; Laura van Loosbroek
Leve de kennisbureaucratie!
Frans de Vijlder
Professionalisering in de gezondheidsbevordering
Gwendolijn Boonekamp; Annette Postma; Ger Keijsers; Reinhard de Jong; Marjolein Bron
De 850-urennorm in het mbo : Tijd voor kwaliteit
A. van den Broek; F. Wartenbergh; Frans de Vijlder; M. Werner
Het jaarverslag. De basis voor maatschappelijke verantwoording
Frans de Vijlder
Eerst onderwijsvisie, dan techniek : Kennisnet Onderzoeksreeks
Monique Volman; Sandra de Koster; Marijke Kral; Erik de Vries; Chris Kuiper