Lecturers’ transition into novel researcher roles at new universities : The heuristic value of a new developed conceptual framework
Monica van Winkel; Jan Jurriëns; Roeland van der Rijst; Rob Poell
A conceptual framework for lecturers' role transitions at new universities
Rob Poell; Monica van Winkel; Jan Jurriëns; Roeland van der Rijst
Professionalisering in de gezondheidsbevordering
Gwendolijn Boonekamp; Annette Postma; Ger Keijsers; Reinhard de Jong; Marjolein Bron
De 850-urennorm in het mbo : Tijd voor kwaliteit
A. van den Broek; F. Wartenbergh; Frans de Vijlder; M. Werner
Het jaarverslag. De basis voor maatschappelijke verantwoording
Frans de Vijlder
Eerst onderwijsvisie, dan techniek : Kennisnet Onderzoeksreeks
Monique Volman; Sandra de Koster; Marijke Kral; Erik de Vries; Chris Kuiper
Wat is goed onderwijs? : Bestuur en regelgeving
Ruud Klarus; Jürg Thölke; Frans de Vijlder
Meervoudige publieke verantwoording in de praktijk
M. Rozema; E. Bart; Frans de Vijlder; A. van Gerven
Themagecentreerde interactie : Referentiekade en sturingsinstrument voor de hbo-docent
Monica van Winkel; Laura van Loosbroek
Leve de kennisbureaucratie!
Frans de Vijlder