Emanciperen als het creëren van dissensus. Naar een behoedzame pedagogiek
Richard de Brabander (Docent)
De jongere in overgang naar volwassenheid centraal: naar een maatschappelijke opvoedverantwoordelijkheid
Roel van Goor (Associate Lector); Marte Wiersma (Onderzoeker)
Palliatieve pijnbestrijding bij patiënten in een opiaatonderhoudsbehandeling
Karin den Boer (Lid Lectoraat); Chantal ter Huurne (Onderzoeker)
The patient experience with integrated community treatment provided in their direct neighborhood
Danine van Rijswijk; Anneke Kuipers; Simone Theunissen; Wilma Swildens (Lector)
De hybride docent: een grensganger
Alice Bakker (Onderzoeker); Dr. Robbert Gobbens (Lector)
Do You Care for Robots That Care?
Margo van Kemenade (Lid Lectoraat); Johan F. Hoorn; Elly A. Konijn
Geef wijkteams meer ruimte
Judith van Vliet; E.M. van Twist
The White Teeth app
Janneke Scheerman (Lid Lectoraat)
Inleiding
D.J. ter Avest; S. Severiens; Frans Spierings
Vergroten van onderwijskansen voor een Rotterdamse diverse jeugd
Guido Walraven; S. Severiens