Onderwijs binnen ‘living lab’ Stipp: leren in een levensechte setting
Tineke de Wit (Onderzoeker); Niels Hermens (Onderzoeker)
The meaning of inclusion according to children with a disability, parents and sport professionals (ISAPA, 2021)
Vera Dekkers (Lid Lectoraat); Afke Kerkstra (Lid Lectoraat)
Palliatieve zorg voor mensen met EPA
Karin den Boer (Onderzoeker); Chantal ter Huurne (Onderzoeker); Anke de Veer (Onderzoeker); B.K.G. (Berno) van Meijel (Lector)
Vervolgstappen proactieve palliatieve zorg
Karin den Boer (Onderzoeker); Chantal ter Huurne (Onderzoeker); Anke de Veer (Onderzoeker); B.K.G. (Berno) van Meijel (Lector)
Learning and innovation network in nursing
Marjolein Albers (Docent); Robbert Gobbens (Lector); M. Reitsma; O.A.A.M.J. Timmermans; H.L.G.R. Nies
Frailty at Risk Scale (FARS)
Robbert Gobbens (Lector); Tjeerd van der Ploeg
Assessing Frailty with the Tilburg Frailty Indicator (TFI)
Robbert Gobbens (Lector); Izabella Uchmanowicz
Can furosemide mask the use of performance-enhancing drugs?
David J. Brinkman; Jelle Tichelaar (Lector); Michiel A. van Agtmael
The potential of training specialist oncology nurses in real‑life reporting of adverse drug reactions
M. Reumerman; Jelle Tichelaar (Lector); R. van Eekeren; E. P. van Puijenbroek; M. C. Richir; Michiel A. van Agtmael
Risicocommunicatie over mogelijke effecten van röntgenstraling tijdens de zwangerschap
Maria Dalmaijer; Esther Feijen-de Jong; Harmen Bijwaard (Lector); Fleur Wit (Lid Lectoraat); Colinda Vroonland (Lid Lectoraat); Lilian Peters