Samen taalkrachtig verbinden met de inzet van tekstloze prentenboeken
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Lotte Mensink (Onderzoeker); Agnes van der Beek (Docent)
(W)elke leraar leest dit? Jongens zijn slimmer dan meisjes
Lotte Mensink (Onderzoeker); Shirine Bousaid (Onderzoeker)
Think outside de schoolmuren
Lianne Post (Onderzoeker)
Differentiatievaardigheden: ontwikkel ze!
Trynke Keuning (Onderzoeker); Marieke van Geel (Onderzoeker)
Vakoverstijgend werken of niet?
Andreas Boonstra (Docent); Annemarie Wering (Docent)
Oplossingsgericht denken bij aanpak lerarentekort
Marijke Bertu (Docent)
De handen ineen
Wenckje Jongstra (Onderzoeker)
Prentenboeken rijke bron taalstimulering en reken-wiskundige ontwikkeling
Belinda Terlouw (Docent); Boukje Bruins (Onderzoeker)
Een leescultuur op school creëer je samen
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Ilse Klaver; Ludo van Doornik
Historisch redeneren door interactie met en over schurende en naburige teksten
Laurie Bastemeijer (Onderzoeker); Wenckje Jongstra (Associate Lector)