Hoe kunnen user-generated stories op instagram de koopintentie en de merkattitude veranderen?
Marijn de Graaf
Ubisoft community-cation: not just a dance game
Maarten van der Voort (Student)
De toffe gast: hoe kan Wester Paviljoen hun positionering effectiever inzetten om heel het jaar door gasten te trekken
Jessica van Zwieten (Student)
Decorating your world
Kamiela Vallenduuk (Student)
SafeWings: hoe kan SafeWings meer betrokkenheid verkrijgen van haar doelgroep
Elisa Zwaan (Student)
There’s a new brand in town: een onderzoek naar het vergroten van de online naamsbekendheid voor een nieuw modemerk
Lisa de Groot (Student)
De ene lead, is de andere lead niet: hoe een communicatiestrategie voor meer marketing qualified leads zorgt
Emily Reijnierse (Student)
Eerlijk eten maak je samen met Floating Farm
Johan Boere (Student)
Storytelling op zorgniveau als onderdeel van de ultieme family journey: corporate narrative als versterking van het imago
Tessa Nicolien de Haas (Student)