Hoe kunnen user-generated stories op instagram de koopintentie en de merkattitude veranderen?
Marijn de Graaf
Ubisoft community-cation: not just a dance game
Maarten van der Voort (Student)
Decorating your world
Kamiela Vallenduuk (Student)
De toffe gast: hoe kan Wester Paviljoen hun positionering effectiever inzetten om heel het jaar door gasten te trekken
Jessica van Zwieten (Student)
SafeWings: hoe kan SafeWings meer betrokkenheid verkrijgen van haar doelgroep
Elisa Zwaan (Student)
De ene lead, is de andere lead niet: hoe een communicatiestrategie voor meer marketing qualified leads zorgt
Emily Reijnierse (Student)
Eerlijk eten maak je samen met Floating Farm
Johan Boere (Student)
There’s a new brand in town: een onderzoek naar het vergroten van de online naamsbekendheid voor een nieuw modemerk
Lisa de Groot (Student)
Storytelling op zorgniveau als onderdeel van de ultieme family journey: corporate narrative als versterking van het imago
Tessa Nicolien de Haas (Student)