LotteLust: hoe herkenbaarheid tot betrokkenheid leidt
Chiara Izelaar (Student)
Online persoonlijkheid, hoe je als bedrijf je gezicht laat zien: hoe het bedrijf Elivado zich online kan onderscheiden ten opzichte van haar concurrenten
Anne van Leent (Student)
Burgers vormen het Hart van Lansingerland
Michael Calame (Student)
BRILLjante communicatie: jongeren betrekken bij een eeuwenoud bedrijf
Isadora Lyra (Student)
Hoe kunnen ontwerpers van digitale media worden ondersteund bij het raadplegen van ontwerponderzoek
Pepijn Gieles (Student)
Tandartsen versieren
Dina van Geel (Student)
Ff iets anders
Anwar Abdoel (Student)
Hoe kunnen patiënten na een diagnose inzicht krijgen in hun persoonlijk energieverbruik om opnieuw in balans te komen
Matthew Hennessy (Student)
Hoe kan ik het gesprek over mediawijsheid verplaatsen van school naar thuis
Rosanne van Duijn (Student)
Het stimuleren van gezonde voeding onder niet-westerse gezinnen
Claire Suurmond (Student)