An online tool for business modelling and a refinement of the Business Canvas
Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Peter de Groot (Lid Lectoraat)
The Next Level & Crises via Social Media
Menno van Duin (Lector); Daniëlle van Wallinga (Lid Lectoraat); Karen Hilhorst (Lid Lectoraat)
Touchpoints!
Daniëlle van Wallinga (Lid Lectoraat); Marieke Zielhuis (Lid Lectoraat)
A study into the communication optimization of HelloFresh Nederland
Frederieke Sauer (Student); Marlies Jongman (Begeleider); Evgenia Starkova (Begeleider)
Onderzoeksrapport Pollination
Rianne Smit (Student); Joanna Vis (Begeleider); Simon Flim (Begeleider)
Immersion door visual design
Nick van Scholten (Student); Hans Kemp (Begeleider); Mijntje Zaat (Begeleider); Alpha Leonis (Begeleider)
Samen Online
Laura Bode (Student); Aline Dorenbosch (Begeleider); Maarten ter Huurne (Begeleider)
Parkentoolkit Nederlandschoon
Claire van den Akker (Student); Jonas Moons (Begeleider)
‘RED JEZELF, HELP EEN ANDER!’
Jolijn Vissers (Student); Rob van der Star (Begeleider); Paula Borsboom (Begeleider)
Op zoek naar de bouwstenen voor een sterk merk
Kim Wolters (Student); Nancy Hommerson (Begeleider); Maarten ter Huurne (Begeleider)