VPRO. "Doeltreffend Ontvangergericht"
Annemarie van de Beek (Student); GertJan Kuiper (Begeleider); Marina Alings (Begeleider); Henny Beijer (Begeleider)
Imagination. A Strike in Marketing Communications.
Evanne van de Wetering (Student); Martin Karemaker (Begeleider); Gary Woodward (Begeleider)
Alumni Relationship Marketing.
S. Bajelvand (Begeleider); Sophie Tigges (Student); Theo Bors (Begeleider); R. Palliser (Begeleider)
Doelgericht communiceren in crisistijd.
Rianne Thissen (Student); Renate den Elzen (Begeleider); Annette Klarenbeek (Begeleider)
Een nieuwe positionering voor CNV Onderwijs
Annette Okkerman (Begeleider); Wendy Termeulen (Student); Arjan Oerlemans (Begeleider)
Social Media voor Sodexo Prestige.
Ben Wouters (Begeleider); Ben Geurs (Begeleider); Linda Tsetis (Student)
Komt de gemeente Soest via haar persbeleid 'Zichtbaar dichtbij' haar inwoner?
Simone Loode (Student); Roel Frenken (Begeleider); Anne Weijman (Begeleider); Ben Wouters (Begeleider)
A Reputation Research of the CINOP International Agency
Lotte ten Berge (Student); Harry Smals (Begeleider); Cuno de Haas (Begeleider)
Improving Labritannique's online marketing strategy with a limited budget during an economic downturn.
Céline Renard (Student); Ivonne Louw (Begeleider); Alex Weston (Begeleider)
Onderzoek identiteit & imago Reasult.
Inez van Kesteren (Begeleider); Niko van der Sluijs (Begeleider); Jeanine Vrehe (Student)