Kink FM kiest mobiel. Onderzoek naar mobiel internet in Nederland & Communicatieadvies Kink FM in opdracht van Veronica MediaLab.
Annette Okkerman (Begeleider); Ingrid van Buuren (Begeleider); Maurits Miltenburg (Begeleider); Ratna Bhikharie (Student); Michiel van Diesen (Begeleider)
Social media : dé kracht voor het Ronald McDonald Kinderfonds.
Rosalie Verhaaf (Student); Gelske Nederlof (Begeleider); Sandra Tijseling (Begeleider); Annette Klarenbeek (Begeleider)
De bouwstenen voor een sterke merknaam
Barbara van Baarsel (Begeleider); Arne Maas (Begeleider); Marieke Prins De Vos (Begeleider); Maartje van Suijdam (Student); Ronnie Witjes (Begeleider)
Door middel van welke marketingcommunicatiestrategie kan fonq.nl haar naamsbekendheid vergroten?
Meike Staleman (Student); Maarten Dullens (Begeleider); Patrick Kerssemakers (Begeleider)
Het succes achter een persbericht : http://www.succesvolpersbericht.nl
Peter Ruys (Begeleider); Bo Buma (Begeleider); Wouter Heuvelink (Begeleider); Kirsten van Oosterbosch (Student)
Twentietoe : onderzoeksrapport
Mariëlle van Gelderen (Begeleider); Esmé Elbers (Student)
Vetrouwen in elkaar.
Marit Holdinga (Student); Ben Wouters (Begeleider); Ad van den Herik (Begeleider)
'Laat communicatie landen op Schiphol'. Lijncommunicatie bij G4S Aviation Security.
Joyce Schutten (Begeleider); Anke Bastiaansen (Begeleider); Vera Hoogendoorn (Begeleider); Casmira Wortel (Student)
Piracy and DRM in PC videogames : striking a balance.
Theo Bors (Begeleider); Erwin van Eijden (Student)
Amaidi: How to make expectations of volunteers more realistic?
Lian van Mourik (Student)