Leren van publieksevenementen. Onderzoek festivalbeleving.
Charlotte van Nus (Lid Lectoraat); Jelke de Boer (Lid Lectoraat); dr. Harry van Vliet (Lector); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); Gjilke Keuning (Lid Lectoraat); Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Karen Bosch (Lid Lectoraat)
Effectieve communicatie in het publieke domein.Over onbedwingbare impulsen en collectieve doelen
Reint Jan Renes (Lector)
The future now. Robuuste businessmodellen voor Media & ICT bedrijven.
Dr. Harry van Vliet (Lector); Gjilke Keuning (Lid Lectoraat)
Het vergroten van gedragsbeïnvloeding via publiekscampagnes: Introductie van een communicatieontwikkelingsmodel
Joost Loef; Bas van den Putte; Reint Jan Renes (Lector)
Campagne Strategie Instrument (CASI) Versie 2.0
Babs Westenberg; Joost Loef; Bas van den Putte; Lector Reint-Jan Renes (Lector); Anita van Essen (Docent)
Inlegvellen in Schagen? Winterswijk achter de paywall? De grote sprong voorwaarts van TMG en Wegener
Piet Bakker (Lector)
A longitudinal study of changes in noticing and treating patients’ overweight by Dutch GPs between 1997 and 2007
Gerrit Hiddink; Reint Jan Renes (Lector); Cees van Woerkom; Elske van Dijk; Jarl Kampen; Jaap van Binsbergen
Between professional autonomy or public responsibility. Accountability and responsiveness in Dutch media and journalism
Yael de Haan (Lid Lectoraat)
Facebook usage by local restaurants: A large scale survey
Erik Hekman (Lid Lectoraat); Marieke Welledonker-Kuijer (Lid Lectoraat)
Innovatie in publiekscampagnes: Het Campagne Strategie Instrument.
Anita van Essen (Lid Lectoraat); Reint Jan Renes (Lector); Babs Westenberg (Lid Lectoraat); Joost Loef