Campagne Strategie Instrument (CASI) Versie 2.0
Babs Westenberg; Joost Loef; Bas van den Putte; Lector Reint-Jan Renes (Lector); Anita van Essen (Docent)
Inlegvellen in Schagen? Winterswijk achter de paywall? De grote sprong voorwaarts van TMG en Wegener
Piet Bakker (Lector)
Communicatie Besluitvorming Instrument
Anita van Essen (Lid Lectoraat); Clara Ormeling; Reint Jan Renes (Lector)
Leren van publieksevenementen. Onderzoek festivalbeleving.
Charlotte van Nus (Lid Lectoraat); Jelke de Boer (Lid Lectoraat); dr. Harry van Vliet (Lector); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); Gjilke Keuning (Lid Lectoraat); Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Karen Bosch (Lid Lectoraat)
Social Media Metrics for the Cultural Heritage Sector
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Oplage-schommelingen
Piet Bakker (Lector)
To check or not to check? An exploratory study on source checking by Dutch journalists.
Piet Bakker (Lector); Els Diekerhof (Lid Lectoraat)
Festival beleving : de waarde van publieksevenementen.
Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Jelke de Boer (Lid Lectoraat); Karen Bosch (Lid Lectoraat); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); van Nus; Dr. H.M.M. (Harry) van Vliet (Lector)
Effectieve communicatie in het publieke domein.Over onbedwingbare impulsen en collectieve doelen
Reint Jan Renes (Lector)
The future now. Robuuste businessmodellen voor Media & ICT bedrijven.
Dr. Harry van Vliet (Lector); Gjilke Keuning (Lid Lectoraat)