Het vergroten van gedragsbeïnvloeding via publiekscampagnes: Introductie van een communicatieontwikkelingsmodel
Joost Loef; Bas van den Putte; Reint Jan Renes (Lector)
Campagne Strategie Instrument (CASI) Versie 2.0
Babs Westenberg; Joost Loef; Bas van den Putte; Lector Reint-Jan Renes (Lector); Anita van Essen (Docent)
Inlegvellen in Schagen? Winterswijk achter de paywall? De grote sprong voorwaarts van TMG en Wegener
Piet Bakker (Lector)
Social Media Metrics for the Cultural Heritage Sector
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Oplage-schommelingen
Piet Bakker (Lector)
To check or not to check? An exploratory study on source checking by Dutch journalists.
Piet Bakker (Lector); Els Diekerhof (Lid Lectoraat)
Festival beleving : de waarde van publieksevenementen.
Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Jelke de Boer (Lid Lectoraat); Karen Bosch (Lid Lectoraat); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); van Nus; Dr. H.M.M. (Harry) van Vliet (Lector)
Communicatie Besluitvorming Instrument
Anita van Essen (Lid Lectoraat); Clara Ormeling; Reint Jan Renes (Lector)
Leren van publieksevenementen. Onderzoek festivalbeleving.
Charlotte van Nus (Lid Lectoraat); Jelke de Boer (Lid Lectoraat); dr. Harry van Vliet (Lector); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); Gjilke Keuning (Lid Lectoraat); Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Karen Bosch (Lid Lectoraat)
A longitudinal study of changes in noticing and treating patients’ overweight by Dutch GPs between 1997 and 2007
Gerrit Hiddink; Reint Jan Renes (Lector); Cees van Woerkom; Elske van Dijk; Jarl Kampen; Jaap van Binsbergen