Leren van publieksevenementen. Onderzoek festivalbeleving.
Charlotte van Nus (Lid Lectoraat); Jelke de Boer (Lid Lectoraat); dr. Harry van Vliet (Lector); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); Gjilke Keuning (Lid Lectoraat); Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Karen Bosch (Lid Lectoraat)
Touchpoints! Persuasief ontwerpen voor duurzaam en gezond gedrag
Remko van der Lugt (Lector); Reint jan Renes (Lector); Marieke Zielhuis (Lid Lectoraat); Sander Hermsen (Lid Lectoraat); Nathalie Waser (Lid Lectoraat)
Distributional Semantics of Tags
Christian Wartena; Rogier Brussee (Lid Lectoraat)
Crisis in aantocht! Een interactioneel perspectief op crisiscommunicatie
Annette Klarenbeek (Lid Lectoraat)
The rise of free daily newspapers in Latin America
Piet Bakker (Lector)
Het vergroten van gedragsbeïnvloeding via publiekscampagnes: Introductie van een communicatieontwikkelingsmodel
Joost Loef; Bas van den Putte; Reint Jan Renes (Lector)
Campagne Strategie Instrument (CASI) Versie 2.0
Babs Westenberg; Joost Loef; Bas van den Putte; Lector Reint-Jan Renes (Lector); Anita van Essen (Docent)
Inlegvellen in Schagen? Winterswijk achter de paywall? De grote sprong voorwaarts van TMG en Wegener
Piet Bakker (Lector)
Voetballers in je hoofd
Reint Jan Renes (Lector)
Lectoraten als third spaces.
Dr. Harry van Vliet (Lector)