It takes time to tango: The relative importance of values versus traits in consumer brand relationships
Ronald Voorn (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector); Thomas J.L. van Rompay (Onderzoeker); Ad Pruyn (Onderzoeker)
Vertrouwen en vertrouwd worden in de deeleconomie
Maarten ter Huurne (Onderzoeker)
De cliënt centraal
Gerrita van der Veen (Lector); Esther Verboon (Lid Lectoraat)
NAF Insight: Proces en Text Mining
Marlies van Steenbergen (Lector); Philippine Waisvisz (Lid Lectoraat); Roland Bijvank (Lid Lectoraat)
Implementation of an ICT Curriculum
Leo van Moergestel (Lid Lectoraat); Esther van der Stappen (Lid Lectoraat); Ander de Keijzer (Lid Lectoraat)
Automated detection of unfilled pauses in speech of healthy and brain-damaged individuals
Roelant Ossewaarde (Lid Lectoraat); Roel Jonkers (Lid Lectoraat); Fedor Jalvingh; Yvonne Bastiaanse
Toegang tot alternatieve financiering voor midden- en kleinbedrijf kan beter
Lex van Teeffelen (Lector); Ronald Kleverlaan (Onderzoeker)
Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement
Rogier Brussee (Lid Lectoraat)
Het gesprek
Annette Klarenbeek (Lector)