Doe-Het-Zelf; Webdata kopieren, the lazy way
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Real time is real money: the effectiveness of RTM as a strategy to increase the sharing of brand tweets
Komala Mazerant; Lotte Willemsen; Anne-Lise Kamphuis; Gerrita van der Veen
Onderzoek alternatieven voor accountantscontrole
Hans Duits (Lector); Luc Quadackers (Onderzoeker)
Communiceren over duurzaamheid
Danielle van Wallinga (Lid Lectoraat); Judith van Kullenburg; Astrid Berg; Marcel van Vulpen; Matthijs Coops; Myra de Koning; Annette Klarenbeek (Lector); Maartje Harmelink (Lid Lectoraat)
Trumps Inauguratie als onderwerp van Inhakers
Rogier Brussee (Lid Lectoraat)
Valentijnsdag; een greep uit het hart van de Top 100 adverteerders
Lotte Willemsen (Lector); Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Reverse factoring : een kans voor het mkb ?
Michiel van der Ven (Lid Lectoraat); Djurre Langhout (Student); Gerben Rozendal (Student); Bart Donker (Student); Lennard Niënhaus (Student)
De cliënt in beeld (proefschrift)
Esther Verboon (Lid Lectoraat)
The tuition pentagon : students choose an option which matches their motivation, competence and ambition
Michiel van der Ven (Onderzoeker); Martin de Boer (Onderzoeker); Jonathan Marty (Student)
Addressing the social dilemma in animal-friendly product choice with positioning strategies
Lenka van Riemsdijk (Onderzoeker); Paul T. M. Ingenbleek (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector); Hans C. M. van Trijp (Onderzoeker)