Crisis Entrepreneurs and Hidden Crises
Cees van Woerkum (Lid Lectoraat); dr. Annette Klarenbeek (Lector)
De cliënt centraal; introductie van nieuw marketingdenken in de advocatuur in het MKB
Rob van Otterlo; Gerrita van der Veen (Lector); Esther Verboon (Lid Lectoraat)
Voetballers in je hoofd
Reint Jan Renes (Lector)
Meer nieuwsaanbod, meer van hetzelfde nieuws
Quint Kik; Judith Katz; Laura Buijs (Lid Lectoraat); Piet Bakker (Lector)
Innovation Management of SMEs in the Creative Sector in Flanders and the Netherlands
Iris Hollaender (Lid Lectoraat); Ysabel Nauwelaerts
Social Media Metrics for the Cultural Heritage Sector
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat)
A mixed-method approach to reveal untapped customer needs
Gerrita van der Veen (Lector); Remko van der Lugt
Oplage-schommelingen
Piet Bakker (Lector)
To check or not to check? An exploratory study on source checking by Dutch journalists.
Piet Bakker (Lector); Els Diekerhof (Lid Lectoraat)
Het profiel van overnemers: onbekend maakt onbemind
Lex van Teeffelen (Lector)