E-health business model dynamics in long term care: case studies in the Dutch market
Hein Roelfsema (Lector); Roderick Udo (Lid Lectoraat); Helianthe Kort (Lector)
Avenues to improve success in SME business transfers: reflections on theories, research and policies
Lex van Teeffelen (Lector)
Wilders en de media - verklaringen voor verleiding.
Remko van Broekhoven (Lid Lectoraat)
Enhancing user involvement with digital cultural heritage: The usage of social tagging and storytelling
Prof.dr. Harry Van Vliet (Lector); Drs Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Normative Social Influence in Persuasive Technology: Intensity versus Effectiveness
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Maarten Lamers; Robert Winkel
Facebook usage by local restaurants: A large scale survey
Erik Hekman (Lid Lectoraat); Marieke Welledonker-Kuijer (Lid Lectoraat)
Het vergroten van gedragsbeïnvloeding via publiekscampagnes: Introductie van een communicatieontwikkelingsmodel
Joost Loef; Bas van den Putte; Reint Jan Renes (Lector)
Kleinschalig wonen met domotica: evaluatie
Helianthe Kort (Lector); Chantal Huisman (Lid Lectoraat); Gerrit-Jan Lanting (Lid Lectoraat); Hans Duits (Lector); Emelieke Huisman (Lid Lectoraat)
Inlegvellen in Schagen? Winterswijk achter de paywall? De grote sprong voorwaarts van TMG en Wegener
Piet Bakker (Lector)
Klantsegmentatie
Remko van der Lugt; Gerrita van der Veen; Martin de Boer (Lid Lectoraat)