The role of professional objects in technology-enhanced learning environments in higher education
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Robert-Jan Simons; Olle ten Cate
Students' learning processes during school-based learning and workplace learning in vocational education
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Dr. Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Zicht op informele kennis. Sociaal leerkapitaal van de organisatie in kaart gebracht
Maarten de Laat; Hartger Wassink (Lid Lectoraat); Celeste Meijs
Mathematical knowledge for teaching in the Netherlands
Ronald Keijzer; Marjolein Kool (Lid Lectoraat)
A model for programmatic assessment fit for purpose
Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); C.P.M. van der Vleuten; E. Driesssen; L.W.T. Schuwirth
Inspirerend leiderschap: over moed, onbevangenheid en bekwaamheid
Hartger Wassink (Lid Lectoraat)
Hybride leeromgevingen: Het verweven van leer- en werkprocessen
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimée Hoeve
Facilitating Practitioner Research.
Nicole Mockler; Jane Mitchel; Prof.Dr. Petra Ponte (Lector); Karin Rönnerman; Susan Groundwater-Smith
Het stimuleren van inhoudgerichte interactie bij lees- en schrijftaken
Mariken Bindels (Docent)
Ontwikkelmodel voor hybride leeromgevingen
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimée Hoeve; Erica Aalsma