Bridging the gap between knowledge and action
Wenja Heusdens (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Tussen opleiding en beroepspraktijk
Elly de Bruijn (Lector)
Grensanalyses in het beroepsonderwijs en de beroepspraktijk
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Arthur Bakker (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector); P. Cremers (Onderzoeker)
Developing a better understanding of complexity in education
Cok Bakker (Lector); Nicolina Montesano Motessori (Associate Lector)
Teaching for Love of the World: Hannah Arendt on the Complexities of the Educational Praxis
drs. Anouk Zuurmond (Lid Lectoraat)
Leraren en het goede leren
C. Bakker (Lector); H. Wassink (Lid Lectoraat)
Sources for religious identity development of orthoprax Muslim adolescents in the Netherlands
Elsbeth Visser-Vogel (Onderzoeker); Jos de Kock (Onderzoeker); Marcel Barnard (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)
Nederlandse Gebarentaal als tweede taal op school
Dorien Timmerman; Loes Wauters; Beppie van den Bogaerd (Lector); Harry Knoors
The sign language proficiency interview
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat); Geoff Poor; Beppie van den Bogaerde (Lector)
De positie van het vmbo in de educatieve wedloop
Anneke Westerhuis; Elly de Bruijn (Lector)