Determining aspects of text difficulty for the Sign Language of the Netherlands (NGT) Functional Assessment instrument
Beppie van den Bogaerde (Lector); Annieck van den Broek (Lid Lectoraat); Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten: in hoeverre stemmen CIOS-docenten hun handelen af op de beroepskennis van hun studenten?
Elly de Bruijn (Lector); Nienke Bijlsma (Lid Lectoraat); Harmen Schaap
Over grenzen: pedagogisch-didactiche aspecten van het opleidingen voor beroepsuitoefening
Anneke Nieuwenhuis; Elly de Bruijn (Lector)
Argumenten voor en tegen het gebruik van gesproken of geschreven Nederlands in het Gebarentaalonderwijs
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
Studenten leren recontextualiseren in het beroepsonderwijs; de rol van ontwerptekeningen en beroepsdilemma’s
Harmen Schaap; Martijn van Schaik; Elly de Bruijn
Hybrid Learning Environments in VET
Aimee Hoeve; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Rapportage ‘Onderzoek naar leren en begeleiden in het beroepsonderwijs: verbinding tussen schoolvak en beroep’
Caroline van Leeuwen (Lid Lectoraat)
Samenwerking tussen docenten in onderwijsinnovaties in het hoger beroepsonderwijs: een case study
Elly de Bruijn (Lector); Remco Coppoolse (Lid Lectoraat); Gerhard Smid
Verbeteren van leren en begeleiden in het Nederlandse beroepsonderwijs: hervormingen in werking
Jeroen Onstenk; Theo Wubbels; Elly de Bruijn (Lector); Loek Nieuwenhuis
De meervoudige positie van het vmbo in het Nederlandse onderwijsbestel
Elly de Bruijn (Lector); Anneke Westerhuis