Boundary Practices in Interactive Research
Kariene Mittendorff; Loek Nieuwenhuis; Aimée Hoeve; Karin Truijen; Mark Gellevij; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Talige dimensies van het geschiedenisonderwijs
Dr. Jannet van Drie; Drs. Brenda Stam
Het goede leren; leraarschap als normatieve professie
Cok Bakker (Lector)
Het onderwijzen van een taal zonder geschreven vorm
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
Religion, Education and Citizenship Education: The Challenge of Turning Religion Upside Down
Cok Bakker (Lector)
Differences in design format of continuous pathways in vocational education related to student performance and satisfaction
Prof. Dr. E. de Bruijn (Lector); H.J.A. Biemans; P.R. den Boer; C.J.J. Teurlings
Addendum generieke kennisbasis tweedegraads lerarenopleidingen: Focus op beroepsgericht onderwijs
José van den Berg; Carlos van Kan; Elly de Bruijn (Lector); Erica Aalsma
Inventariserend onderzoek naar rekenen met D/SH leerlingen
Dr. Rob de Lange (Lid Lectoraat); Dr. Mieke van Groenestijn (Lector); Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Van wie is het onderwijs?
Hartger Wassink (Lid Lectoraat)
Ruimte vinden binnen de kaders
Hartger Wassink (Lid Lectoraat)