Including language aspects in the training of content teachers
dr. Maaike Hajer (Lector)
Hybrid Learning Environments
Aimée Hoeve; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Teaching in innovative vocational education in the Netherlands
Prof. Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Dyslexie bij laaggeletterde volwassenen
Dr. Thoni Houtveen (Lector); Drs. E. Wouterse; Drs. L.C. Spreij; Drs. M. Dekker
Kajana Sign Language
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); R. Cokart
De vier rekenlectoren van Nederland stellen zich voor
Sabine Lit; Sui Lin Goei (Lector); Ronald Keijzer (Lector); Diny van der Aalsvoort; Mieke van Groenestijn (Lector)
Vakmanschap van de vmbo-docent in beeld. Resultaten van een onderzoek naar het handelen van een vmbo-docent
Monique van de Laarschot (Lid Lectoraat); Wanja Heusdens (Lid Lectoraat)
A Typology Of Teachers' Legitimisations Of Their Daily Classroom Interactions
Prof.Dr. Petra Ponte (Lector); Nico Verloop; Dr. Carlos Van Kan (Lid Lectoraat)
Improving reading achievements of struggling learners
Dr. Wim van de Grift; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Preliminary collaborative steps in establishing CEFR sign language levels
Joni Oyserman; Laura Sadlier; Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)