Revealing personal professional theories.
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Pauline M. Huijts; Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat)
Matematična Pismenost V državah evropske skupnosti
Dr. Mieke van Groenestijn (Lector)
Beter verstaan in de klas
Dr. Rob de Lange (Lid Lectoraat); Annemiek Voor in 't holt; Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Evaluatie Onderzoekslijn voor de module Sociaal Bewustzijn studiejaar 2010-2011
Jan Nijen Twilhaar (Lid Lectoraat)
Toetsgekte
Dr. Thoni Houtveen (Lector)
De bruikbaarheid en methodologische kwaliteit van de 'matrix voor competentiegericht beroepsonderwijs'
Lidwien Sturing; Harm Biemans; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Martin Mulder (Onderzoeker)
Het Innovatiearrangement in vier ontwerpprincipes
Barbara van Wijk; Hester Smulders; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Groepsleerkrachten én studenten moeten wennen.
Dorothe Cras (Lid Lectoraat)
Leeft spel? Spel leeft!
Diny van der Aalsvoort (Lector); Mirella Raijmakers
Stimuleren van de ontwikkeling van persoonlijke werktheorieën door 'contingent modelling'
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Marieke van der Schaaf