Hoe kan het dat veel reguliere scholen op daltonscholen lijken?
Dick de Haan (Lid Lectoraat)
Passio Complexitatis
Edwin van der Zande (Lid Lectoraat)
Teamontwikkeling met het Team-Ankerportret
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
Grenzen van authenticiteit in praktijksimulaties
Anne Khaled (Lid Lectoraat)
Shaping Phronesis
Rob Gertsen (Lid Lectoraat)
Leren voor een beroep
Elly de Bruijn (Lector); Anneke Westerhuis
Religieuze overtuigingen in het onderwijs
Cok Bakker (Lector)
Interactions in vocational education
Harmen Schaap; Marieke van der Schaaf; Elly de Bruijn (Lector)
Defining conceptual understanding for teaching in international business
Sue Ashley (Onderzoeker); Harmen Schaap; Elly de Bruijn (Lector)
Bridging the gap between knowledge and action
Wenja Heusdens (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)