Shaping Phronesis
Rob Gertsen (Lid Lectoraat)
Leren voor een beroep
Elly de Bruijn (Lector); Anneke Westerhuis
Religieuze overtuigingen in het onderwijs
Cok Bakker (Lector)
Interactions in vocational education
Harmen Schaap; Marieke van der Schaaf; Elly de Bruijn (Lector)
Defining conceptual understanding for teaching in international business
Sue Ashley (Onderzoeker); Harmen Schaap; Elly de Bruijn (Lector)
Bridging the gap between knowledge and action
Wenja Heusdens (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Kiezen voor persoonsvorming
Anita Bruin-Raven; Hartger Wassink (Lid Lectoraat)
Occurrences and quality of teacher and student strategies for self-regulated learning in hands-on simulations
Anne Khaled (Lid Lectoraat); Judith Gulikers (Onderzoeker); Harm Biemans (Onderzoeker); Martin Mulder (Onderzoeker)
Final reflections and conclusions
Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector); Cok Bakker (Lector)
Waarom filosoferen op een daltonschool thuishoort
Dick de Haan (Lid Lectoraat)