Kiezen voor persoonsvorming
Anita Bruin-Raven; Hartger Wassink (Lid Lectoraat)
Occurrences and quality of teacher and student strategies for self-regulated learning in hands-on simulations
Anne Khaled (Lid Lectoraat); Judith Gulikers (Onderzoeker); Harm Biemans (Onderzoeker); Martin Mulder (Onderzoeker)
Final reflections and conclusions
Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector); Cok Bakker (Lector)
Waarom filosoferen op een daltonschool thuishoort
Dick de Haan (Lid Lectoraat)
Teaching for Love of the World: Hannah Arendt on the Complexities of the Educational Praxis
drs. Anouk Zuurmond (Lid Lectoraat)
Leraren en het goede leren
C. Bakker (Lector); H. Wassink (Lid Lectoraat)
De leraar als scharnierpunt voor Kairos
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
De productie en verwerving van constituentvolgorde in de Nederlandse Gebarentaal
Annemiek Hammer (Lid Lectoraat); Jan Nijen Twilhaar (Lector)
How authenticity and self-directedness and student perceptions thereof predict competence development in hands-on simulations
Anne Khaled (Lid Lectoraat); Judith Gulikers (Onderzoeker); Harm Biemans (Onderzoeker); Martin Mulder (Onderzoeker)
Sources for religious identity development of orthoprax Muslim adolescents in the Netherlands
Elsbeth Visser-Vogel (Onderzoeker); Jos de Kock (Onderzoeker); Marcel Barnard (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)